Alergije

Alergija je poremećaj imunološkog sustava, njegova prekomjerna reakcija na tvari iz okoline koje nazivamo alergenima. Oni najčešće nisu štetni ali mogu dovesti do alergijskih reakcija kod preosjetljivih osoba čak i kada su prisutni u maloj koncentraciji. Zašto? Jer njihov imunološki sustav pogrešno prepoznaje pojedine tvari kao prijetnju i stvara IgE protutijela koja određenim mehanizmima dovode do simptoma alergija.

Neki od najčešćih alergena su: pelud, smog, sunce, ubodi insekata, grinje, kućna prašina, razne životinje (najčešće mačke i psi), perje, lijekovi, plijesan, metali, hrana (kikiriki, mlijeko, jaja) te mnogi drugi.

Simptomi alergija su raznovrsni. Mogu biti lokalizirani ali i prošireni po cijelom tijelu, manifestirati se od blagih promjena do jakih reakcija, tijek može biti akutni ili kronični.

Koža: crvenilo, svrbež, osipi, ekcemi, otekline koje variraju od blagih oteklina usnica i vjeđa do generaliziranog edema cijelog tijela
Sluznice: Alergijski rinitisi – začepljen nos sa curenjem i svrbežom, crvenilo, svrbež i suzenje očiju
Dišni putevi: Kašalj, otežano disanje, zviždanje u prsima
Probavni sustav: mučnina, proljevi, povraćanje, bolovi u trbuhu

Najteži oblik je anafilaktička reakcija sa naglim i dramatičnim početkom, praćena poremećajem rada srca, općom slabošću, proljevom, povraćanjem, poremećajem svijesti sve do kome a može dovesti i do smrti.

U dijagnostici alergijskih bolesti se u klasičnoj medicini koriste razni kožni testovi, zatim provokacijsko/ekspozicijski testovi, te razni krvni testovi. Međutim, problem nastaje kada se tim testovima ne mogu utvrditi uzroci alergija ili je osoba alergična na više alergena pa ih je teško izbjeći u svakodnevnom životu. U liječenju alergija koriste se razni lijekovi, najčešće antihistaminici ili kortikosteroidi kojima se simptomi ublažavaju ali ne djeluju na uzrok alergija i za koje znamo da imaju i neželjenih nuspojava.

Rješenje postoji.
Biorezonanca je dugi niz godina svjetski poznata i prepoznata kao metoda izbora u rješavanju alergija.

U Centru Biobalans, pod stručnim liječničkim nadzorom provodimo biorezonantno testiranje na osnovi kojega se rade terapije koje su izuzetno učinkovite i u visokom postotku dovode do potpunog prestanka simptoma (83%) ili do poboljšanja stanja (11%). Terapije se provode na aparatu BICOM OPTIMA koji je primjenom niskih frekvencija unio revoluciju i u samom području biorezonance. Postupke provodimo u skladu sa stručnim protokolima biorezonantne terapije uvažavajući sve promjene stanja alergičara koje samo iskusni liječnici praktičari mogu prepoznati, pratiti i adekvatno reagirati.
Posebnost je što se kod nas mogu testirati različiti lijekovi, kozmetički preparati i slični proizvodi sa kojima smo u svakodnevnom doticaju kako bi otkrili eventualan štetan utjecaj na ispitivani organizam.

U našem Centru imamo mogućnost pratiti napredovanje terapija Darkfield pregledima krvi gdje se na osnovi stanja krvnih stanica i promjena u plazmi prate promjene stanja organizma.