Candida

Candida albicans  je gljivica koja se i prirodno u manjem broju nalazi u naborima našeg crijeva. Pod različitim utjecajima, a prije svega kod liječenja antibioticima, kod oslabljene reakcije imunološkog sustava ili uporabe imunosupresivnih lijekova, oralnih kontraceptiva, hormonske nadomjesne terapije, kod dijabetesa melitus kao i u trudnoći, dolazi do njihovog neprirodnog razmnožavanja. Posljedica ovog bujanja gljivica nije samo lokalna infekcija rodnice, već i utjecaj na propustljivost sluznice crijevnog trakta, tako da je na ovaj način omogućena apsorpcija mnogih štetnih tvari i alergena iz hrane, koje bi inače bile kod intaktne funkcije sluznice crijeva u potpunosti eliminirane.

Holistička medicina ukazuje kako je neophodno izliječiti sveukupnu gljivičnu bolest, a ne samo lokalnu infekciju, te simptome kandidijaze i parazitizma  svrstava u pet kategorija:

Opći simptomi: umor i nedostatak snage, depresija, glavobolje, bolovi u mišićima i zglobovima, gubitak pamćenja, izrazita osjetljivost prema kemikalijama, ponavljane mokraćne infekcije, osjećaj ošamućenosti.
Probavni simptomi: plinovi, nadutost, učestali zatvor i proljevi, probavne smetnje, grčevi u crijevima.
Respiratorni simptomi: kronični iscjedak iz nosne šupljine koji se cijedi po stražnjem dijelu ždrijela, čest kašalj, grlobolja, prehlada, astma, alergije.
Kožni simptomi: ekcem, peckanje, osip, infekcije drugim vrstama gljivica.
Hormonalne smetnje: neredovita mjesečnica, menstrualni grčevi, predmenstrualni sindrom, promjene raspoloženja, poremećaj rada žlijezda s unutrašnjim lučenjem, hipotireoza, hipoglikemija.

Biorezonantnom terapijom specifičnim frekvencijama uništava se Candida i organizam vraća u ravnotežu.Tretmane je potrebno podržati posebnom dijetom koja „izgladnjuje Candidu“ i ubrzava oporavak. Cilj je odgovarajućim brojem tretmana postići dovoljnu detoksifikaciju i  stabilnu crijevnu ravnotežu kako bi se spriječilo ponovno izbijanje Candide.

Broj potrebnih tretmana ovisi o stupnju rasprostranjenosti Candide a vrlo bitnu ulogu ima suradnja pacijenta tj. pridržavanje preporučene dijete. Prosječno su potrebna do tri tretmana.

Biorezonantni uređaj BICOM OPTIMA koji koristimo u našem Centru ima mogućnost rada sa niskim frekvencijama koje su korisne u posebno tvrdokornim slučajevima, kod dugotrajne infekcije Candidom praćene neravnotežom organizma.

Uz individualni pristup, iskusne terapeute i najsuvremeniju tehnologiju, te uz vašu spremnost na suradnju i promjene štetnih navika - rezultati neće izostati!